V pátek 26.4. bude prodejna z technických důvodů uzavřena.
Jirka "Scopex" Majer

41 let

Zaměstnání: Odborný poradce, správce webu, reklamace

E-mail: majer@nikl.cz

Oblíbený revír

Samozřejmě řeka Labe, která mne odkojila, naučila a stále učí. Musím ale přiznat, že v posledních dvou letech jsem na Labe nějak zanevřel a začal lovit spíše na stojatých svazových revírech. Ale i o tom to je,pokaždé mám náladu vyrazit někam jinam. Mám rád jak velké vodní plochy u nás i v zahraničí,tak i malé rybníky,pískovny. Rybařinu si dokážu užít na každém tipu vody a to je pro mě důležité. To je ta správná rybařina.

Největší česká/slovenská ryba

8 kaprů nad 20kg z českých svazových vod

2 kapři nad 25kg - svazová vody ČR

Největší zahraniční ryba

Více jak 30 kaprů překračujíci hranici 20kg!

5 kaprů nad 25kg,v čele s  lyscem 26,60kg

Oblíbené boilies

Kill Krill, Extasy, Gigantica, 68

Oblíbená koncová sestava

15lb Fluorocarbon Clearwater + Centurion 2000 ATS size 8 + Mouthsnagger shorty.

STRIP - X 25 lb + Centurion 2000 ATS + Mouthsnager shorty.

Nic víc nepotřebuji!

Zbytek výbavy převážně Trakker, Aqua, Cygnet

Reporty

Listopad pod Pálavou

Poměrně dlouho jsem přemýšlel, kam vyrazím na podzimní týdenní výpravu. Původně jsem chtěl do třetic…

Francie o jednom záběru

Týden před odjezdem na tuto výpravu jsem ještě absolutně netušil, že vůbec někam pojedu. Byla to opr…

Dva velcí lysci

Tak jako každý rok, tak i letos jsme vyrazili v letních měsících na několik společných výprav s Danč…

Dvoudenní letní akce

Letní měsíce nejsou pro většinu "kaprařů" tím ideálním počasí, ale mě horké letní dny u vody nevadí.…

Letní krátké vycházky

V letních měsících se spíše věnuji lovu na pískovnách. Tentokrát jsem si vytipoval jedno místo, kter…

Poprvé s Foodem

Byl začátek léta a já se rozhodl rozkmit si místo na pískovně. Několik dní jsem jezdil k vodě pouze …

Deformovaná tlamka

Další moje kroky směřovaly na pískovnu. Tentokrát jsem vyrazil bez jakéhokoli předkrmování. Věděl js…

Trochu ochlazení

Byl duben a já se vypravil k vodě na dvoudenní akci. Teplota vody se pohyboval nad 10 st Celsia a vš…

Jarní trápení

Abych pravdu řekl, tak takhle špatnou sezonu, takhle špatné jaro snad ještě nepamatuji. Na rybách …

Březnová koule

Další moje krátká vycházka směřovala na pískovnu. Na samotný lov jsem měl vyčleněných 36 h. Teplota …

Ronnie rig

Při mých posledních vycházkách jsem se zaměřil na montáž zvanou Ronnie rig. Abych pravdu řekl, této …

Únorový kapři

Měsíc únor nebývá na lov kaprů moc příznivý. Teplota vody se pohyboval mezi 4-5st a já si od samotné…

Těsně před zimou

V měsíci listopadu a prosinci loňského roku jsem podnikal k vodě již pouze krátké, několikahodinové …

Loňský podzim

Loňský podzim byl pro mne na úlovky docela plodný. Navštívil jsem hned několik lokalit a jak už to u…

Závěr sezony 2019

Během měsíce listopadu a prosince jsem u vody trávil poměrně hodně času v podobě opravdu krátkých, n…

Změna počasí opět zafungovala

Další dvoudenní rybačku jsem měl naplánovanou s Karlem. Tak jako v loňském roce, tak i letos se věnu…

Letní pískovna

Další moje 3- denní akce směřovala na pískovnu, kde jsem si skvěle zachytal i na předchozí akci. Vsa…

Setkání s Gibonem

Během tropických dní jsem vsadil na masivnější krmení. Denní dávka se pohybovala kolem 15kg v podobě…

V létě s holkama

Rozkaz od holek doma zněl jasně! Chceme jet na ryby pod stan! Tak jako každý rok, v letních měsících…

S tátou u vody

Tentokrát jsem se vydal k pískovně na 2 dny s tátou. Venkovní teploty se pohybovaly nad 30st a já by…

Dvě rychlé patnáctky

Letní měsíce nepatří mezi kapraře moc oblíbené měsíce, ale mě to nevadí. V letních měsících svoje vy…

Jarní lov z pontonu ve Francii

Tak jako každý rok, tak i letos jsem měl naplánovanou 14-denní výpravu do Franci. Po loňských zkušen…

3 hodiny - 3 kapři

Krátké vycházky mě v poslední době vyhovují čím dám tím více. Aktivní lov, vyhledávání kaprů, časté …

V období topolic

V půlce měsíce května jsem se vypravil na dvou denní akci na pískovnu. Od rybačky jsem si moc neslib…

Sezona 2019 zahájena

Ahoj všem, tak konečně pro mě skončili pracovní zimní povinnosti v podobě různých výstav a přednášek…

Další letní pupek

Další moje letní výprava směřovala na pískovnu. Tušil jsem, že přicházející bouřky a předpokládaná p…

#68

Po hodně dlouhé době jsem se vypravil na krátkou akci k vodě společně s Karlem. Karel si chtěl na vl…

Po dlouhé době pískovna

V měsíci květnu jsme podnikl několik krátkých akcí na řeku, kde se mi po pravdě moc nedařilo. Měl js…

První letošní úlovky

Ahoj všem, letošní jaro opravdu vzalo za své a příroda se probudila extrémně rychle a to platí i o t…

30mm kalibr

Na podzim loňského roku jsem si zahrával pro mě s absolutně odlišnou strategií krmení. Začal jsem ma…

Labský podzim

V měsíci řijnu, když už začalo pomalu opadávat listí ze stromů jsem podnikl několik krátkých výprav …

Listopadový double

Letošní listopad panovalo poměrně teplé počasí po celý měsíc a podmínky pro lov byly skvělé. Vyrážel…

Scopex opět ve Francii

Na konci měsíce října má další akce směřovala do Francie na jezero Lad du Der, konkrétně na jižní ba…

Konečně podzim

Na toto období se těší snad každý kaprař. Listy na stromech začínají chytat ty správné barvy, voda s…

Další říční akce

Opět jsem se vydal na krátkou vycházku na řeku, ale na pro mne neznámý úsek. Jednoduše jsem chtěl po…

Končící léto

Konečně přišlo období, na které jsem se hodně těšil. Tím je končící léto a přicházející podzim. V te…

Scopex na amurech

Tak jako každé léto, tak i letos jsem se v letním období vydal na lov amurů. Dlouho jsem čekal na to…

Letní osmnáctka

Teplé letní dny pokračovaly a já jsem se opět vydal na pískovnu. Vybral jsem si její hlubší část, př…

První úspěchy s Magnusem

Letní teploty mě od řeky vyhnaly na pískovny. Během měsíce června jsem jich navštívil hned několik a…

Čas na změnu

Zase to jaro uteklo jako voda a je po tření. Již v půlce června jsem lovil kapry, kteří byli již vyt…

Jarní trápení ve Francii

Koncem dubna jsem měl již delší dobu naplánovanou výpravu do Francie. Stále jsem přemýšlel s odložen…

Scopexovo labské tažení pokračuje

Znovu se hlásím od břehu Labe. Voda už se nám začíná pěkně ohřívat a kapři se připravují na tření, d…

Další Scopexův říční zářez!

S krátkými vycházkami jsem nepolevil. Touha ulovení další pěkné labské ryby před vytřením byla velik…

Scopex pokračuje na Labi

Místo na řece jsem měl pěkně rozjeté a nedalo se ho vzdát. K vodě jsem dojížděl každý den po práci. …

První kapři nové sezony

A je to tady! Po 3-měsíčním maratonu výstav a přednášek jsme se i já dostal letos konečně k vodě. Př…

Scopexovo monstrum!

Celý loňský rok byl pro mě u vody hodně úspěšným rokem. Podařilo se mi ulovit velké množství kaprů, …

Prosincový kapři

Jak strašně to všechno letí. Nedávno jsem lovil kapry a při tom se koupal, nyní mám problém ráno stá…

Neutrálky v akci!

Jirka "Scopex" Majer se nám ozval s dalším fantastickým úlovkem. Tentokrát vydoloval na pro něho nov…

Listopadová vycházka

I v letošním roce nám rybářům počasí přeje. Na většině revírů teplota vody spadla pod 10st, listí ze…

Metrový lysec

Jirka "Scopex" Majer si na své konto připisuje dalšího fantastického lysce s váhou přes 20kg z české…

Konec léta

Během léta jsem se věnoval lovu kaprů na jedné pískovně, kde se mi celkem dařilo. Koncem léta jsem v…

Scopex na amurech

Tak jako v loňském roce, tak i letos jsem se přes léto věnoval cílenému lovu amurů. Chtěl jsem si ch…

Den velkých lysců

Po třech hluchých dnech, kdy se venkovní teploty pohybovaly nad 30st Celsia konečně přišlo nepatrné …

Po bouřce

Ahoj všem, opět se hlásím s krátkým reportem. V letošním roce podnikám hodně krátkých výprav po prác…

Ihned po náhozu

Další fantastické úlovky pro Scopexe!…

Další úlovek z krátké akce

Ahoj všem. Opět se hlásím s dalším fantastickým šupináčem, kterého jsem ulovil během jedné krátké vy…

5 dní na písáku

Zdravím všechny rybáře a příznivce značky Nikl. Jaro se nám poměrně rychle přesouvá do období léta. …

Dva dny na řece

Další moji výpravu jsem podnikl na řeku Labe. Tuto řeku jsem poslední roky nějak zanedbával, ale pos…

Monstrum pro Scopexe!

Ahoj všem, opět se hlásím s krátkou zprávičkou od vody. V poslední době jsem podnikal pouze krátké v…

GIGANTIKA!

Ahoj Všem, letošní brzké jaro jsem neměl na ryby moc času, samé výstavy, přednášky a ostatní akce. A…

Neskutečné zakončení sezóny!

Celou loňskou sezónu nás Jirka pravidelně zásoboval fotkami nádherných kaprů. Hned od jara se mu dař…

Scopexův začátek podzimu

Podzim je období, které mám u vody hodně rád. Listí ze stromů začíná pomalu opadat a vybarvuje se do…

Další velkej!

Letošní sezóna pro mě byla opravdu hodně plodná. A to jak na počet zdolaných kaprů, který už přesáhl…

Skoro dvacka!

Máme tu další krátký report o Jirky, kterému se opět podařilo ulovit dvě fantastické ryby. No commen…

Poslední teplý víkend

Dle předpovědi počasí to vypadalo na poslední tropický víkend tohoto roku. Lucka zavelela jedeme na …

NOVÝ CZ OSOBÁK!

Není to už pro nás nic neobvyklého, že se Jirka ozval s dalším velikým kaprem. Ale ani z daleka nás …

Ve vedrech!

Venkovní teploty přesahují hranici 35st,ale to mi vůbec nevadí. K vodě přijíždím už ve čtvrtek naveč…

Scopex na amurech!

Voda už dosáhla letních teplot a já si zahrával s myšlenkou,vyzkoušet s jedním prutem lovit cíleně a…

Léto začíná

Jirka "Scopex" Majer si na své konto připisuje další parádní úlovky...…

Scopexova série pokračuje

A je tady červen. Rychle to utíká. Na většině revírech se kapři dotírají,někde už jsou vytření. V to…

Květen v Čechách 2 - 2x19kg!

Měsíc květen patří mezi mé nejoblíbenější měsíce, co se rybaření týče a snažím se u vody trávit co n…

Květen v Čechách

Ined po příjezdu z Francie jsem začal zjišťovat informace, jak to vypadá s kapry na našich revírech,…

14 dní na ostrově

Tak jako každý rok,tak i letos jsme se na jaře vydali za kapry do Francie. Tentokrát jsem termín nap…

Říjen s ANGRY PLUM,část 2

K vodě přijíždíme kolem 7h ranní a to rovnou z noční směny. Nahazuji pruty,nakrmím a jdeme si lehnou…

Říjen s ANGRY PLUM,část 1

Scopexova loňská skvělá sezóna byla opravdu vyjjímečná. Jirka nám stále dokazoval, že se  mu daří  ú…

Podzimní neznámá...

Na letošní výpravu do Francie jsem měl vytipovaných několik přehrad, kde bych chtěl lovit. Chtěl jse…

Letní kapraření s novinkami

Letní období  nepatří pro mnohé z nás mezi oblíbené z hlediska kapraření. Všude spousty koupáčů,hluk…

8mi denní tour

Měl jsem v hlave myšlenku,kterou jsem chtěl zrealizovat a také tak udělal. Počkal jsem si na na týde…

R-SPEKT Carp Cup 2014

Před několika dny se na Jezeře Radnice v okrese Rokycany uskutečnil první ročník exklusivního čistě …

Scopexův francouzský masakr - část druhá

Přestěhoval jsem se do části jezera, kde jsem ještě nikdy nerybařil. Jednalo se o velkou zátoku, z v…

Scopexův francouzský masakr - část první

O tom, že Jirka umí chytat velké kapry, nás přesvědčil už nesčetněkrát. Už třetí sezónu po sobě se m…

Scopexovy první zářezy

Během měsíce února a března jsem podnikl několik krátkých vycházek. Většinou se jednalo pouze o pár …

Listopadové jízdy

Začátkem listopadu jsem rybařil 3 dny na pískovně.  Teplota vody se v tuto dobu pohybovalo kolem 10s…

Povedený konec října...

Poslední víkend v říjnu jsem vyrazil na pískovnu. Předpověď počasí hlásila abnormální teploty, tak j…

Scopexův podzim ve Francii...

V druhé polovině září jsem se vydal opět do Francie. Tentokrát se mnou jel můj kamarád Zdeněk Tischl…

Poprvé v Chorvatsku...

Chorvatsko rozhodně nepatří mezi nejvyhledávanější země pro lov kaprů. Ale přeci jen se zde několik …

Scopexův začátek léta

V červnu jsem na ryby neměl tolik času, co bych si představoval. K vodě jsem se sice dostal, ale na …

Scopexovo jarní výlet - týden druhý

Volné pokračování reportu Jirky "Scopexe" Majera ze 14ti denní Francouzské výpravy... První díl Jirk…

Scopexovo jarní výlet - týden první...

Z velice úspěšné výpravy z Francie se nedávno vrátil  Jirka „Scopex" Majer, kterému se velice zadaři…

Scopexovo první říční dvacka...

Nejcennější ryba loňské sezony Jirky "Scopexe" Majera z jedné z posledních výprav k řece...…

Scopexův listopad

Ani v listopadu nevynechal Jirka "Scopex" Majer jedinou chvilku, kdy mohl být u jeho milované řeky..…

Labská jízda

Jirka "Scopex" Majer využil tři volné dny, které věnoval řece, kterou letos zatím přehlížel...…

Scopexův prodloužený víkend

Jirka Majer s Lůcou pokračují v úspěšném tažení...…

Poslední ryby před tropickými vedry

Jirka "Scopex" Majer si na pažbu může přidat další zářez...…

Scopex, Lucka a jejich francouzské origie!

Jirka „Scopex“ Majer také alespoň jednou za sezonu podlehl volání velkých Francouzských ryb a společ…