V pátek 26.4. od 8:30 do 13:00 bude prodejna z technických důvodů uzavřena.

Úlovky čtenářů

Vážení zákazníci a čtenáři, chcete-li se i Vy pochlubit s Vaším pěkným úlovkem, použijte prosím formulář pro odeslání zprávy. Zpětná vazba od našich zákazníků je pro nás velmi důležitá a rádi si přečteme, jaké výrobky Vám nejlépe fungovaly. Zajímavé a pěkně zpracované zprávy vždy odměníme.

Chci poslat svoje úlovky!

Neznámá pískovna

V půlce října jsme s kolegou podnikli 2 denní výpravu na námi neznámou menší pískovnu. Jediné co jsme věděli, že je to velmi těžká voda plná vodních řas, která své poklady zadarmo nevydává! K vodě jsm… Celý článek →

Dominik Čvajda

Kouzelná Lužnice

První týden v září jsme podnikli neplánovanou jednodenní výpravu na řeku Lužnici. Brzy ráno jsme vyrazili k řece na mnou velmi dobře známé a zmapované místo. Krmení bylo jasné Devill krill, protože ka… Celý článek →

řeka Morava

Rád bych se s Vámi podělil o fotky z posledních dvou vycházek na moji oblíbenou řeku Moravu. První byla krátká vycházka na noc, takže jsem nějak moc nekrmil. Jako nástrahu jsem zvolil Giganticu s plov… Celý článek →

Tadeáš Fojt

Labe

Ahoj , chci se s vámi podělit o svůj 3-denní zážitek na řece Labi, který se odehrál přibližně před třemi týdny. Zrovna hlásí první mrazíky když ve škole dostáváme prodloužené volno, jak jinak ho využí… Celý článek →

Jakub

Dyje 5 a 7

Dobrý den, rád bych vám poslal fotky úlovků z letošního října na Pálavě. Konkrétně dyje 7 a dyje 5. Jsem z Mikulova takže to mám kousek. Chytám tady kapry už přes 17let. Většinu výprav jsem používal b… Celý článek →

Michal Kovařík

Vojta na řece Labi

V termínu 25.10. - 2.10. jsme se s kamarádem a mým rybářským parťákem vydali na naší oblíbenou svazovou vodu, na řeku Labe. Místo, na kterém jsme chtěli postavit náš základní tábor bylo naštěstí pro n… Celý článek →

Vojtěch Klaus

Gigantický crititalský OSOBÁK!!! 105 cm, 30,1 kg!!!

Zdravím všem Nikláci, vyrazil jsem na dlouho očekávanou akci před koncem kaprařské sezóny, tentokrát týdenní na soukromé jezero. Obsadil jsem místo č.9 a můj kolega Zdenda č.8. Prvním a druhý den se n… Celý článek →

Kingcarp

Prostě 3XL!

Co dodat!!!!!… Celý článek →

Petr Lupinek

Pepa řádí s 3XL

Prostě 3XL!… Celý článek →

Gigantica v akci

Zdravím všechny rybáře! Chtěl bych se s vámi podělit o můj úlovek! Byl jsem s kamarádem na jednom rybníku v Ústeckém kraji. Je to rybník kde se nachází +-30cm měkkého bahna, takže jsem zvolil kombinac… Celý článek →

Patrik Štolc

« Nejnovější Novější Strana 17 z 109 (1090) Starší Nejstarší »