Letní vedra

Každý sice říká,že v letním dni kdy teplota má něco přes 30 se nedá chytnout kapr.Opak je ale pravdou. vydali jsme se s kamarádem Michalem na Labe na 2 noci s přáním jakéhokoliv kapra.Místo jsme vybrali náhodně a nikdy před tím jme zde nechytali.S řekou také moc zkušeností nemáme ale jelikož jezero na které jsme chtěli původně bylo plné koupajících se lidí rozhodnutí padlo hned.Nafoukli jsme tedy čluny a ujeli zhruba 300 metrů od místa příjezdu.Vyložili jme věci a s natěšením se vrhli do příprav.Konečně jsme se dostali k prutům abychom začali kouzlit.Jeden prut jsme já i Michal poslali podebřeh a druhý k druhé straně k leknínům.Na druhou stranu jsem poslal výborného panáka z 68 ,která opravdu chytá všude.Michal nastražil také 68.Na druhý prut jsem dal panáčka kill krill a Michal panáka extošky.Noc byla teplá a byl úplněk.Když asi v 23:35 se Michalovi rozjel prut u druhé strany.První kapřík menší,ale o to krásnější. 7kilový šupík z Labe nám vyčaroval úsměv a také nám dodal sebevědomí.Vše se opět uklidnilo a zhruba 30 minut po prvním kaprovi se mi rozjel prut také u druhé strany.Krasný říční kapr.Vážil jen 10 kilo,ale pro nás to bylo dobré znamení.Po puštení jsme vytáhly pruty a šli se chvilku prospat.Ráno ve 4 hodiny jsou již pruty nahozeny a chvilku po nahozeni opět na 68 na můj prut na druhé straně jízda.Kapr vzhledově jiný,ale váhově také 10 kilo.Od této ryby byl klid až do 11 hodin kdy jsme dospávali.Já jsem už jen koukal na nebe když v tom michalův prut začal signalizovat padák a v zápětí jízda jako blázen.12,5 kilo je na tuto dení dobu kdy bylo již ke 30 velice krásny kapr.Byl to říční užasně zbarvený kapr.Po této rybě byl až do večera klid.Na noc jsme vyvezli oba pruty k druhé straně.Netrvalo dlouho a mám záběr na killkrill.Opět ryba jemně nad 10 kilo hned sjme jí tedy pustili a s očekáváním dalšího záběru se vrátily do spacáků.za necelou půl hodinu jsem dostal další jízdu od menčího kapra.byla už noc a já se rozhodl že už nebudu zavážet.Položil jsem tedy prut pod břeh asi 50 metrů od nás s hrstkou koulí a šel si lehnout.Těsně před půlnocí mě probouzí brutální jízda kterou když zvedám tak tuším že to bude větší ryba.12,5 kilo krásny říčák.Jsem nadšený ale bohužel zákon je zákon.Vyndaváme tedy pruty a jdeme spát.Opět ve 4 už pruty leží tam kde mají a za 20 minut jízda od krásného 10 kilového kapra kterého ani nefotíme a rovnou po prohlédnutí pouštíme.Cca 30 minut po tomto kaprovi mám další pomalejší jízdu kterou když zvedám vidím že je v leknínech.Jedeme tedy na člunu pro rybu s očekáváním velkého kapra.Nakonec se z toho vyklubal zhruba 6 kiloý lysec,kterého jsme ani nebrali na břeh a rovnou pustili.Rozhodl jsem se dát tam dvě koule na dno 24mm a 21mm.Po 20 minutách mám jízdu.´´větší ryba´´křičím na Michala a ryba se do toho opírá co může. po asi 15 minutách máme v podběráku parádního buldozera který ukončil krasné 3 dny u Labe.Kapr má 14,2 kilo a je opravdu nádherný. Závěrem bych chtěl říci že i když je vedro tak koule z Karlovy kuchyně chytají pořát a 68 je toho jen důkazem.