V pátek 26.4. od 8:30 do 13:00 bude prodejna z technických důvodů uzavřena.

Květnová výpravy na řeku Berounku

Podnikl jsem spousta výprav na řeku Berounku. Jako první výpravu jsem podnikl 28.května taková víkendová chytačka se strejdou. Už předem jsme měli vybrané místo. Hned po Online výuce jsme vyrazili. Já byl tak natěšený. Vybral jsem si místo kde by se dalo něco chytnout zakrmil 2kg Gigantici. První noc nic nebylo a já se ráno probudil pokousaný od mravenců. Nezbývalo mi nic jiného než se přestěhovat. Stěhování proběhlo v pohodě. Jako první jsem nahodil pruty. Zakrmil 1.5kg Gigantici a poslal oba pruty s 1x 20mm kuličkou. Celé odpoledne nic a jenom jsem doufal že mi večer vyjede prut. Stmívalo se a já jenom seděl a pozoroval západ sluníčka. Najednou se mi roztočil pravý prut. Nedal mi ani centimetr vlasce a podebrání proběhlo v pohodě a na podložku se dostává kapra 9kg. Proběhlo focení a hned zpátky do vody. Do půlnoci se už nic nedělo. Nastávala Sobota a ve 4 jsem posílal pruty do hry. Ulehl jsem do lehátka usl a nádherný budíček v podobě 13.5kg kapra. Nádherný šupík. Opět vyfocen ošetřen a spátky do vody. Hlavní roli hrála Gigantica. Dokrmil jsem odpoledne 40kuliček a doufal jestli se něco večer povede. Zatím co to nic nedělalo tak jsem stáhl jeden prut a vytáhl feeder a zkoušel krmné místo a tahal jsem násadové kapry. Myslel jsem si že by to mohlo být dobrý. A taky že bylo v 22h se mi roztočila cívka že jsem musel na loď protože mi to napálil do stromu když jsem ho zvedal tak jsem viděl jenom ten blesk pod hladinou a bál jsem se že o něj přijdu. Ale nepřišel. Správný háček a v dolním pysku. Měl jsem radost zvážil a kapr měl 11kg. Měl jsem brutální radost že už jsem nenahazoval a v poklidu šel spát. Ráno jsem to tam nahodil a pomálu začal balit. Snad tahle nádherná výprava se mi povede i letos.