V pátek 26.4. od 8:30 do 13:00 bude prodejna z technických důvodů uzavřena.

Pohoda na rybách

V sobotu dopoledne jsme s kamarádem vyrazili na náš oblíbený revír na který jezdíme už od mala. Při příjezdu na místo jsme začali vše pečlivě připravovat, a asi po hodince nahazuji konečně první prut na který dávám svojí oblíbenou kuličku scopex&squid, k tomu PVA zalité boostrem vše stejné příchutě. Druhý prut chystám s "géčkem" na stejný princip jako prut první. K oběma montážím kobruji pár kuliček. Přes den se na břeh ukázalo dost kapříků do 50cm. Konečně přichází večer a já doufám že se ukáže něco většího. Před půl 10 večer přichází jízda, hned vím že už je to konečně lepší ryba. A taky že ano, po 10 minutovém souboje máme na podložce kapra něco přes 80cm a váhou kolem 10kg. Byl trochu pomlácený, ale bojoval krásně. Pořizujeme rychlou fotku a kapra pouštíme zpět do vody, přibližně po 15 minutách přichází další jízda ze stejného místa, tentokrát kapr kolem 75 centimetrů, když ho pouštím rozjede se prut kamarádovi s kaprem stejné velikosti udělal mu velkou radost, protože kamarád chytá poprvé na boilies. Do půl noci přišel ještě jeden dorostenec, po půl noci chytat už nemůžeme a tak stahujeme pruty a jdeme spát. Ráno se kolem 5 probouzíme do dalšího dne, byla zima a pršelo, změna počasí udělala svoje a ryby vůbec nechtěli spolupracovat, tak to později vzdáváme a jedeme domů. Za 24h jsme nachytali pěkné ryby, a už se těším až sem vyrazíme znovu, tentokrát na delší dobu !!