Tomáš a jeho úspěch s EXTASY

Ahoj, konečně začali prázdniny a já měl více času na větší kapry. Hned první týden jsem se vydal na jednu menší vodu, kde jsem věděl, že velcí kapři jsou. Ze zkušenosti kdy jsem zde byl na jaře a líni mě nechtěli pouštět ke kaprům tak jsem si sebou vzal selektivnější boilies což pro mě byla extáze. V 6:00 jsem přijel k vodě, rozdělal jsem pruty, na jeden jsem dal již zmiňovanou extázi a ještě jsem ji obalil v těstíčku stejné příchutě. Na druhý prut jsem dal halibut peletu. V 6:15 konečně nahazuji. V 8:30 přichází konečně záběr na pravý prut, kde jsem měl danou extázi. Po vzdolávačce mi končí v podběráku šupík s váhou 9kg. V 12:30 přichází jízda opět na extázi a po 15ti minutách souboje mi končí v podběráku luxusní kapr o váze 15,8kg. Osobák!!! Po několika nezmarech a vyřízlích rybách podebírám v 18:43 šupíka s váhou 12,5kg opět na extázi. V 19:19 podebírám první rybu na halibut peletu. Byl to nádherný 7,2kilový koi kapr. Měl jsem z něj obrovskou radost! Půl hodiny před odjezdem se mi rozjíždí opět pravý prut. Po 5ti minutách se ohlédnu na levý prut na který mi přichází také jízda, ale tu jsem bohužel nedokázal proměnit. Ale extáze mi přináší další fantastickou rybu o váze 13,2kg. Extáze mi z jinak obyčejné výpravy udělala výpravu snů.