10 krátkých vycházek

Ahoj všichni od poslední zprávy jsme s moji přítelkyni podnikly dalších cca 10 krátkých vycházek na stejné místo. Místo jsem stále pravidelně prokrmoval , dny které jsme se k vodě lovit nedostaly krmil jsem mixem pelet a boilie high attract juicy strawberry a na další dva pruty jsme skouseli boilie extasy ke kterému jsem dával pouze boilie a Pelety extasy a vždy jsem prihodil i par kouli Plumky. Krmnou směs jsem vždy den předem prolil boostrem totožné prichute. V průběhu těchto vychazek jsme ale docílili pouze jednoho záběru proměněného v dalšího říčního krasavce 71cm a neco okolo 6 kg. Kaprik si zobnul výsledek mé spekulace v průběhu páté vycházky bez záběru kdy jsem mel nutkání prehodit prut a nastrazit neco netradičního. Tak jsem tam našil dvě 11 mm nadipovane extáze a obalí je do pasty devill krill poslal jsem montáž zpět na své místo a po necele hodině prichazi záběr. Při těchto vycházkách jsme uz pomalu plánovali první víkendovou výpravu u řeky jak jen to bude možné. Místo jsme měly vybrané byl to starý již zarostlý flek asi 200m od předchozího dal proti proudu. Obě naše místa nebyla moc navštěvována od doby kdy bylo znemožněno zajet autem až přímo k místu. Nové místo jsme mely uz vytipovane tet uz jen ten volný víkend, ten se nám naskytl asi po 10 denním rybářském půstu. Situaci ale komplikovaly extrémní horka která panovala přes týden a ja byl stále na vážkách , když sem si představil jen dopraveni všech věci na víkendovou výpravu ve dvou odhadem necelý kilometr v takovém počasí. A navíc aktivita ryb v takovém počasí nebývá nijak velká a ten fakt ze jsem mel před sebou nadcházející týden závody které bývají fyzicky hodně náročné uvažoval jsem s píše o odpočinku. No ale z omylu mě vyvedla moje přítelkyně která ve čtvrtek pronesla ze ona na žádné závody nejede a ze nebude sedět doma kdys mužem byt na rybach. Tak jsem večer již temer za tmy jel k řece prokrmit naše vybrané místo , za svitu měsíce a celovky jsem prakem nastřílel do vody asi 3kg návnad. Den odjezdu na výpravu byl hodně hekticky po práci ještě zařizování neodkladnych zalezitosti potom připravit všechny věci naložit do auta a vyrážíme těsně před 7 hodinou večer. Po příjezdu svižnym tempem přenášíme vše k řece stavíme bivak, pruty letí do vody za šera řrikrmuji již za tmy totálně propoceny usedám do křesla a otevírám si spokojeně jedno orosené. První noc je klid a nic se neděje , ráno nahazuji pruty lehce při krmim a jdu pokračovat v odpočinku , z něhož me probouzí příposlech kdys rozlepim oči tak sandra uz drží prut v ruce a zdolává prvního menšího kaprika okolo 50 Cm. Přes den se podle očekávání nic neděje panují opět vysoké teploty a mi si užíváme klid a odpocivame ukryti před sluncem a okolím pod korunami stromu. Přes den i když ryby neberou prihazuji stále po asi 3 hodinách trochu návnad , na večer dávám větší dávku asi 1-2kg a plný očekávání čekám co přinese naše druhá noc v průběhu které se má ochladit a začít pršet. Chvíli po setmění má Sandra další zaber a zdolava o neco většího krásně stavěného šupinace který je vysoký a mohutný a při svých 60 Cm ma neco málo přes 6 kg ryba úplně jiných proporcí nez které tu chytáme. Parádní začátek noci v průběhu které mam i ja dva záběry a to v podobě dalšího říčního bojovníka s mírami 76 Cm a konečně pokořenou 8kg hranici kapra za stálého polévání rychle fotíme a pouštíme ho zpět do jeho domova. O necelou hodinku později přichází druhy zaber a i poslední naši výpravy který proměňují v další krásnou rybu kterou již za deště pouze rychle vážím, váha ukazuje po odečtení vážící tašky něco málo přes 7,5kg paráda, sandra me rychle fotí z úkrytu v bivaku a ja ho poté poustim a promoceny uleham ke spánku který se jen tak nedostavuje protože jsem plný adrenalinu a nadšeni z ulovku. Všechny ulovky opet podlehly kombinaci juicy strawberry 15mm s půlkou bonbonku angry plum 12mm.Výprava která se malém neuskutečnila se proměnila v naši nejúspěšnější na tomto revíru za což děkuji hlavně své přítelkyni která me hecla a přiměla k tomu abychom vyrazili. K naši malé řece se určitě budem vracet i nadále protože nas oba chytla za srdce krásnou přírodou , klidem a svou nevyzpitatelnosti a v neposlední radě krásnými divokými rybami které nedosahují obřích rozměru a asi tu ani zadní obři neplavou ale ten pocit když člověk vynaloží nemalé úsilí k tomu přelstít ryby o kterých nikdo ani netuší nebo nevěří ze tu plavou a povede se to je to neuvěřitelný pocit zadostiučinění a euforie kterou nám nedává nic jiného.