Criticals v akci

Po řadě neúspěšných výprav na svazovích vodách, jsme se s kamarády z práce domluvili na víkendovou výpravu na soukromí rybník. Po prozkoumání dna echolotem, vybalení všech potřebných věcí, postavení bivaku, jsem konečně mohl nahodit. Poté jsem si připravil partikl společně s boilie MGS, to vše jsem ještě zalil boostrem MGS a nechal jsem to pěkně nasát. Asi po 3 hodinách jsem místo zakrmil povinnou připravené směsi partiklu s boilie. První večer a celou noc jsem se záběru nedočkal. Druhý den to začalo vypadat slibně v můj prospěch, protože se ryby ukazovali na krmném místě. Jelikož jsme chytaly na lomu, kde byla větší hloubka, jsem se ani druhý den záběru nedočkal. Věřil jsem že se to v noci na neděli zlomí. Zhruba v 2:15 mi pípnul příposlech. Zpozorněl jsem, 5 vteřin se nic nedělo a najednou jízda. Po zhruba 15 minutovém boji mi kolega podebírá 13 kg pěkně stavěného šupináče. Neskutečná radost. Po šetrném zvážení a změření následovalo foto a šup s rybou zpět do vody. Opět jsem mahodil prut zpět a šel si opět lehnout. Diky emocím, které my kolovaly v žilách jsem nemohl na delší dobu usnout. Do rána se nic nedělo. Po snídani jsem pruty s čerstvými nástrahami opět nahodil a začal pomalu balit již nepotřebné věci. Ryby se stále ukazovali a já věřil, že ještě nějakou pěknou rybu zdolám. Lovné místo jsme museli opustit do 12:00 h. a tak moc času nezbývalo. Když bylo po desáté hodině jsem tomu již nevěřil, že ještě nějakou rybu udělám. To jsem se ale spletl. Před jedenáctou se mi opět rozjel prut a po kratším boji podebírám opět lysce s váhou přes 11 kg. Rychle rybu pouštím a nahazuji prut na poslední necelou hodinu rybolovu. Po půl 12 začínám vytahovat první prut z vody, zabalím ho do tašky a jdu balit druhý prut. Třetí prut ještě chvilku nechávám a to se vyplácí. Po neskutečné jízdě a dlouhém usilovně boji podebilírám třetí a největší rybu. Byl to opět šupík s váhou atakující 15 kg hranici. Pěkné zakončení víkendu na rybách. Nástrahy Criticals mi opět nesklamali.