V pátek 26.4. bude prodejna z technických důvodů uzavřena.

Poděkování

#13678 3. 6. 2019

Miloš: Dobrý den. Chtěl bych poděkovat panu Majerovi ze servisního oddělení. Při rybaření se mi zřejmě povolil dotahovací šroubek u rolničky navijáku Sonik Dominátor a vše se mi rozletělo na zem. Co jsem našel jsem posbíral a kontaktoval jsem pana Majera z firmy NIKL se žádostí o opravu rolničky. Po krátkém telefonátu a zaslání na servisní oddělení mi byl naviják /rolnička na překlapěči/ opraven a zaslán zpět za pár dní. Tímto bych chtěl moc poděkavat za vstřícné a ochotné jednání a popřát mnoho úspěchu firmě Nikl. Děkuji a s pozdravem Váš zákazník.

Nikl Team

Dobrý den, jsme rádi, že jste spokojený. 

Pěkný den, tým Nikl

Návrat na přehled dotazů