V pátek 26.4. bude prodejna z technických důvodů uzavřena.

Spolupráce s firmou Nikl

#5360 16. 5. 2012

Martin: Zdravím celý NIKL team a předem mého příspěvku chci říct, že Vaše produkty jsou opravdu super a vážně fungují. Nejen, že s nimi stačí nahodit na soukromém kaprodromu a chytat big carpy, ale já sám jsem měl několikrát možnost vyzkoušet Vaše produkty na svazových vodách. Ano, musím říct, že jsem členem rybářského svazu severočeského kraje, kde kromě Labe není moc příležitostí k pořádné kaprařině. A Vaše produkty vážně fungují. To je super. Trošku mě mrzí, že já jako Váš stálý zákazník, což si můžete ověřit v historii objednávek, nejsem Vámi osloven, že bych měl nárok např. na dárek, nebo slevu. Abychom se špatně nepochopili. Vím, že za objednávky mám slevu tak, jak to reguluje Váš eshop a Vaše obchodní podmínky. Svým dotazem směřuji spíše jinam, a to zejména, teď nevím, jak to mám vyjádřit, aby jste si nemysleli, že chci dosáhnout nějakého sponzorství zadarmo. Víte, ze zpráv od vody u Vás vidím ty samé známé tváře. Mohu já jako obyčejný zákazník pomoci s rozvojem Vaší firmy? Asi se teď divíte mému dotazu, ale Vaše boilies mi dalo opravdu nezapomenutelné zážitky u vody a já bych Vám to chtěl nějak vrátit třeba ve formě článků, videí, nebo něčeho podobného. Nevypadám jako blbec? Doufám, že ne a chtěl bych Vám říci, že s produkty Karla Nikla jsem už od doby, co byly jeho sáčky sotva v pár mrazácích několika málo rybářských potřeb ještě ve starém provedení fialových nápisů. A už tenkrát to fungovalo.Nemusíte mou úvahu zveřejňovat, vždyť to je vlastně vyjádření osobního díku Vaší firmě. A teď si dovolím být trošku osobní. Karle, jsi dobrej a i když tě neznám osobně, naplnil jsi můj život radami, které mi přinesly několik rekordních úlovků. Nejde jen o boilies, ale o tvůj zápal a radost z kaprařiny, která z tebe čiší v každém článku či videu, a to je ten pravý recept na bolesti a strasti každého kapraře. Nestydím se za své jméno, nemusím se skrývat za anonymy. Díky celému NIKL teamu. Martin Kánský Liberec.

Nikl Team

Dobrý den Martine,

na začátku odpovědi musíme ocenit velmi kultivovaný psaný projev, se kterým se v naší poradně příliš často nesetkáváme a opravdu nás těší :)

K Vaší otázce - samozřejmě děkujeme za uznání, spokojený zákazník je přesně to, co nám vyzkouzlí na tváři ten největší úsměv a co nás nejvíce naplňuje, za každou podobnou zprávu a uznání jsme opravdu rádi.

Co se týče bližší spolupráce, určitě jsme této možnosti nakloněni. Nicméně, abychom byli upřímní, podobně zaměřených dotazů dostáváme až neskutečné množství, někdy i několik denně! V našich zprávách u vody jsme se rozhodli zveřejňovat zejména úlovky z okruhu našeho nejužšího teamu a našich přátel, kterým se podaří nějaký výjimečný úlovek, což v žádném případě neznamená, že bychom zde rádi nevídali i další pěkné úlovky nové tváře!

Pokud máte o spoluráci s naší firmou opravdu zájem a cítíte, že by Vás tato činnost 100% bavila a naplňovala, zkuste nám poslat (na email K.Nikla či např. robin.sterik@nikl.cz) nějakou Vaší zprávu od vody, souhrn úlovků za minulou sezonu nebo nějaký Váš článek a podobně. Pokud nás něčím zaujmete, určitě jsme spolupráci otevřeni.

Pěkný den, Nikl team

Návrat na přehled dotazů