Proč si do Poradny posíláte dotazy sami?

#839 14. 1. 2010

Radek: Dobrý den,
z jakého důvodu si pokládáte sami dotazy a nečekáte na dotazy zákazníků? Není vám to trapné. Na tento fakt jsem přišel při čtení vaší diskuse a zdá se mi to malinko nefér!

Nikl Team

Dobrý den Radku,

od června 2009, kdy jsme na našem webu zřídili pro kapraře tento poradenský servis, jsme zodpověděli už téměř 850 dotazů. Zkuste se na tuto záležitost podívat střízlivě a přihlédnete ke kvalitě a komplexnosti, s jakou se snažíme ke všem dotazům přistupovat. Nikdy neodbydeme zadavatele otázky prostou odpovědí ve stylu "OK" , "ano" , "ne" nebo podobně. Ke každému dotazu přistupujeme individuálně a snažíme se ho zodpovědět a poradit co možná nejlépe. Pokud je to možné, přikládáme pro doplnění problematiky také fotografie, které ilustrují obsah našich odpovědí.

Sezení u počítače a poradenská činnost není pro nikoho z nás povoláním a zdrojem obživy. Fungování Poradny je založené na našem vstřícném přístupu a ochotě k otevřené komunikaci s kapraři.

Tohle všechno si uvědomte a teď si zkuste představit, kolik času a práce nám zabere denně zodpovídat tu spoustu příchozích dotazů. Opravdu si myslíte, že bychom si ještě sami nakládali další práci a posílali si další dotazy ještě sami sobě? Laughing

Píšete, že jste v nějaké diskuzi zjistil, že se tohle děje. Prosím, pošlete nám na mail bližší info, nejlépe zkopírujte obsah této diskuze. Bez konkrétních důkazů se samozřejmě nejedná o nic víc než jen další pomluvu a my se můžeme jen domnívat koho naše Poradna pálí natolik, že má potřebu takovéto nesmysly o ní šířit.

Přejeme pěkný den a slunce v duši

Návrat na přehled dotazů