Úlovky čtenářů

Vážení zákazníci a čtenáři, chcete-li se i Vy pochlubit s Vaším pěkným úlovkem, použijte prosím formulář pro odeslání zprávy. Zpětná vazba od našich zákazníků je pro nás velmi důležitá a rádi si přečteme, jaké výrobky Vám nejlépe fungovaly. Zajímavé a pěkně zpracované zprávy vždy odměníme.

Chci poslat svoje úlovky!

Gigantica na Štítu

Dne 18.6 jsem se chystal na týden k jezeru Štít. Ráno jsem se zastavil ještě ve vaší prodejně v Kolíně a koupil Giganticu v dipu. Po příjezdu na jezero jsem vše připravil a v 16:00 nahodil. Bylo velké… Celý článek →

Petr Šafránek

Opět noc na svazu

Na tuto víkendovou noc jsem se vydal na vodu kde už jsem párkrát byl s sebou k vodě jsem si vzal boilie Gigantica a na druhy prut mou oblíbenou popku místo jsem rozkrmil partiklem a pár hrstmi boilie … Celý článek →

Pavel Maršálek

Pískovna Roudnice

Dne 28.5.2018 jsem poprvé zavítal na pískovnu Roudnice počasí bylo spíše jako v létě přes den se teplota pohybovala kolem30stupnů tak jsem si od toho moc nesliboval,ale zase krásná pískovna klid a poh… Celý článek →

Jaromír Grénar

Berounka

O víkendu jsem podnikl výpravu na mojí oblíbenou svazovku Berounku. Místo jsem si předkrmil partiklem, pelety a chytacím boilim. Po 4 hodině ranní mě budí cvrkot priposlechu a tahám první rybu byl to … Celý článek →

Michal Poslední

Criticals 3XL v akci

Stará pískovna 37,8 ha a Criticals boilie 3XL 21 mm.… Celý článek →

Martin Zouplna

Svazová vodní nádrž

Ahoj, v květnu před prodlouženým víkendem mi napsal můj kamarád Petr Klescht jestli nemám čas, že bychom zajeli na svazovou vodní nádrž. Tato nabídka nešla odmítnout a tak začátkem víkendu už stál Pet… Celý článek →

Tomáš Kotovic

Adam a těžká voda

Zdravím, jelikož jaro je v plném proudu, rozhodl jsem se vypravit na těžkou vodu asi 250km od mého bydliště, konkrétně jde Novou Mlýnskou nádrž. Výpravu jsem měl naplánovanou na 7 dní, jediný problém … Celý článek →

Adam Jendrulek

První zkušenost s Magnusem

V květnu 2018 jsem poprvé zavítal do prodejny pana Nikla v Kolíně. Důvod - chtěl jsem být úspěšnější při lovu kaprů než v moji premiérové sezoně 2017. K mému příjemnému překvapení se mi pan Nikl věnov… Celý článek →

Slavomír Mahrla alias Klokan

Svazový úlovek

Po 14-ti dnech jsem se dostal opět k vodě. Místo jsem si byl 3-krát předkrmim, vždy každý druhý den zhruba kilo boilie. Počasí přálo, ale ryby nějak nespolupracovali. Za celý den jsem neudělal záběr, … Celý článek →

Milan

Jedna noc na svazovce

Tuto noc jsem se vydal s kamarádem na jednu svazovou piskovnu použil jsem mou osvědčenou kombinaci krill bery a plovouci kukuřice a na druhý prut popku misto rozkrmil pár hrstmi boilie a večer po setm… Celý článek →

Pavel Maršálek

« Nejnovější Novější Strana 35 z 109 (1090) Starší Nejstarší »