Zprávy od vody

3 x 15 kg

V minulej správe od vody som spomínal vychádzku na ktorej sa my podarilo nájsť stádo ryjúcich kaprov prezrádzajúce svoju prítomnosť mohutnými výskokmi nad vodnú hladinu. Montáže posielam priamo medzi ryby. Kilo boilies 68 kŕmim do priestoru predo mnou, jedna vysušená 24-ka ďalej od háčika bola moja dnešná voľba, keďže pri výskokoch som zazrel pár slušnejších rýb v kútiku svojej rybárskej duše som dúfal chytiť aspoň jedného z nich. Svätý Peter sál opäť pri mne a mne sa podarí chytiť 3 ryby cez 15kg na čele s bezchybným lyscom, starým šupináčom, a prekrásnym skoro riadkačom. Zase jedna z výprav na aké sa len tak nezabúda keďže trvala 12 hodín. A zase boilies 68 ktorý sa pre mňa stáva doslova „Magic Bait“. A už teraz my je jasné že bude mať na svojom konte ešte veľmi veľkú hromadu naozaj veľkých, skúsených a starých kaprov tak jedného z nich prajem aj vám s pozdravom.

Půl dne na lovu!

Po první výpravě jsem nemohl myslet na nic jiného než na to, jak budu opět sedět na břehu řeky. Uběhly pouhé čtyři dny a mě se to přání splnilo. Tentokrát jsem věděl, že to bude o dost složitější. Na samotný lov jsem měl pouhých 12 hodin. Navíc přišlo den před výpravou dost výrazné ochlazení, což v jarních měsících není nikterak dobré.

Jarní pískovna - část 1.

Na přelomu dubna a května jsem si naplánoval 5ti denní výpravu na svazovou pískovnu, kterou jsem navštívil už v roce 2019. Podle předchozích zkušeností a informací jsem si vytipoval místo, zvolil krmení a taktiku. Na tomto revíru jsem věděl, že je spoustu kaprů do 8kg a není problém udělat třeba i 20 záběrů za den.

Květnová štěrkovna

V druhé polovině května jsem se vrátil na několik nocí k vodě. Volba padla na stejné jezero jako na začátku měsíce, ale tentokrát jsem obsadil jiné místo než na předchozí výpravě. Ze začátku mě potkalo několik nepříjemností, po jejichž překonání a vyřešení jsem se mohl zase plně věnovat kaprům.

Brzké jaro 2

Nadále jsem navštěvoval místo, kde jsem ryby našel. Z předešlého dnu jsem věděl, že ryby přijímají nejčastěji potravu v době od 14:30 do 17:00 h. Díky tomu mi stačilo jet k vodě po práci na pár hodin a věděl jsem, že se záběru dočkám.

Těsně před třením

Další moje výprava začala trochu netradičně. Vracel jsem se z pískovny a při cestě kolem malé přehrady dostal ,,hurá nápad“.

Jarní řeka - změna místa

Po práci jsem mazal zpět na místo činu, abych měl už konečně nahozeno a mohl si užívat tu správnou atmosféru. Po příjezdu k vodě jsem nakrmil cca 2kg Scopex Squid do popadaných stromů a v závěsu zhoupl do těchto míst i montáž s 2x 18mm Scopexu. S druhým prutem jsem popošel o cca patnáct metrů proti proudu, kde jsem našel takovou malou, nevinou větev ve vodě. Po pár prohození, abych zjistil kam až větev vede, vytahuji několik sláviček.

Trip to carp

Konečně jsem v práci dostal volno a mohl jsem vyrazit na 4 dny k vodě. Uvažoval sem jestli mám jet hned po práci, nebo až druhý den ráno, zvolil jsem až druhý den ráno, ať se v pohodě vyspím nachystám si věci a po cestě nakoupím jídlo.

Brzké jaro

Mám tu pro Vás dva krátké reporty o tom, jak jsem hledal kapry na řece Labi, když teplota vody měla pouchých 7C.

Léto ve znamení amurů

Minulé léto jsem na ryby neměl moc času, takže když se náhodou naskytlo alespoň volné odpoledne, chtěl jsem toho hned využít. V jedno takové odpoledne jsme si s tátou řekli, že když máme do večera čas, že bysme mohli zkusit potrápit amury.

« Nejnovější Novější Strana 11 z 175 (1754) Starší Nejstarší »