Devill krill úřaduje 1.část - 27. 11. 2019

Začátkem prázdnin jsem se vydal na dlouho plánovanou čtyřdenní výpravu. Rozhodl jsem zkusit nové místo, které mě lákalo už delší dobou. S sebou jsem vzal tři druhy boilie. Dva, které mi univerzálně fungují na dané lokalitě a třetí pro případnou změnu taktiky.

Přichází dlouho očekávaný den výpravy. Po příjezdu na místo hned vše rozbaluji, chystám krmení do člunu a návazce na pruty. Z ničeho nic ke mně přichází pán a sděluje mi, že to tu prý nebere a případný čtyřdenní pobyt je tu zbytečný. V hlavě se mi najednou začnou honit myšlenky z předešlého roku, kdy mi to samé říkali ostatní rybáři a já tenkrát ulovil rybu snů. Hned po rozhovoru vyrážím najít místo a po pár minutách nacházím to pravé. Na místo tedy usadím tyčovou bójku, lehce dokrmím směsí boilie a pelet. Při návratu ke břehu vidím, jak vyskočí vysoký šupík, což je pro mě dobré znamení.  Po příjezdu na břeh hned nahazuji k místu zakrmení. Volím strategii jeden prut přímo do krmáku a druhý o několik metrů vedle. Po hodině od náhozu přichází pěkná jízda a hned je z toho pěkný lysec, který mi nedal ani metr zadarmo.

Následně po něm šupík s váhou lehce pod 15kg. Po delší době ještě malý řádkáč, který sice nebyl velký, ale má velkou budoucnost. Následně jsem byl bez záběru až do půlnoci. Ráno kdy očekávám stejný scénář jako večer udělám do oběda 7 kaprů kolem 10 kg. Odpoledne to pokračovalo ve stejném duchu a velikostní sortě. Až večer přišel jeden, co stál za fotku. Do půlnoci jsem udělal ještě dvě menší ryby.

Další den k ránu kdy přemýšlím, jak přelstím nějakého z větších, mi volají z práce, že musím nutně přijít další den ráno. Tím se mi výrazně mění plány a musím skončit o den dříve. V 10 hodin dělám nové montáže. Mou důvěru dostává criticals Devill krill a Gigantika. Jedním z mých nových návazců je zhotoven ze šňůrky Strip-X, háčku Centurion velikosti 6, rovnátka a antitangle hadičky. Posílám je do vody s prosbou větší ryby. Ani né hodinu to tam leželo a přišla pomalá jízda, při podebrání přichází další pro změnu brutální jízda a na konci obou soubojů byli tito dva šupíci.

Spokojeně nahazuji na poslední chvilky pruty zpět a začínám balit. Před tím než vytáhnu definitivně pruty, tak přišel další a poslední šupík na rozloučenou. Stavba těla byla opravdu nádherná, ale vypadal, že už něco zažil.

Tato výprava byla pro mě velkou zkušeností.

Za Nikl tým – Honza Bělohoubek

Návrat na přehled zpráv od vody