V pátek 26.4. bude prodejna z technických důvodů uzavřena.

Po dvou letech - 2. část - 31. 5. 2020

O 14 dnů později jsem se dokázal urvat na dalších cca 24 hodin na štěrkovnu se stejným cílem ulovit kapra 10+. Vybaven pouze Devil Krillem v průměru 24 mm. Místo jsem zvolil stejné protože se na první vycházce osvědčilo. Po zákrmu cca kilogramem kuliček se do večera nic nestalo. Uléhám do spacáku a počítám s tím, že záběry přijdou až druhý den dopoledne stejně jako minulou výpravu.

Opak je pravdou v 23:55 mě budí budík, sedám jsi na lehátko a v tom mě dvakrát pípne levý prut s 24mm neutrálkou Devilu. Hned bylo cítil lepší rybu. Po pohledu do podběráku jsem si byl jistý, že jsem konečně překonal metu díky které jsem pořád jezdím. Krásně nacpaná jikra měla při délce 81 cm 11,2 kg. Spokojený uléhám na lehátko a nemůžu se dočkat náhozu ve 4 ráno. Další záběr přichází kolem deváté ranní tentokrát násaďák.

Poté přišla krušná hodinka..... kolem půl 11 mám jízdu. Odfotím mlíčáka 75cm+ a prut rychle švihnu zpět se slovy, že mám ještě cca 3 hodinky na chytání a snad ještě něco přijde. V tom mě přepadla potřeba beru rýček a běžím do pole. Celá akce netrvala ani pět minut. Když jsem vracím k prutům slyším zběsilou jízdu. Světe div se byla na ten samý prut a koukám cívka už skoro prázdná. Rychle beru prut do rukou a zdolávám opět bylo cítit slušný kus.

Vše nakonec dobře dopadlo a zdolal jsem téměř desetikilovou jikernačku. Pak už se nic nestalo, ale odjíždím nesmírně spokojený.24  hodin lovu jsem využil na maximum a taktika s 24mm boili vyšla skvěle.

Za Nikl tým - Michal"Skalkyč" Skalka

Návrat na přehled zpráv od vody