V pátek 26.4. bude prodejna z technických důvodů uzavřena.

Čerstvý gangster se uvedl osobákem - 15. 5. 2010

Nový člen nechvalně známého Kinder Carp Gangu Matěj „Enigma“ Houška vyrazil společně s tátou, Kájou Niklem juniorem a kamarádem Petrem na ryby. Pro Matěje a tátu byla tato výprava premiérovou zkouškou boilies z produkce Karla Nikla. A nebylo by to 3XLko, kdyby opět nenachytalo skvělé kapry! O průběhu lovu necháme vyprávět Matěje samého…

Protože už jsme po dlouhé zimě nemohli déle odolávat krásnému počasí, vyrazili jsme konečně v silné sestavě k naší oblíbené svazové vodě. Místo, které jsme si vytipovali pro nadcházející lov, jsme si jezdili 4 dny předem poctivě vnadit.

Po příjezdu k vodě a nahození prutů pozorujeme vodní hladinu, a je vidět, že ryby jsou aktivní.  Po 4 hodinách máme na podušce prvního šupíka, kterému zachutnalo 3XLpopkou. Úspěšný byl návazec složený ze Stiff linku 30lb , pletené šňůry Smooth braid 15lb a háčku  Longshang Nailer velikost 8. Váha ukazuje 9kg. První kapřík nás samozřejmě velmi potěšil a byli jsme zdravě nažhavení na další průběh lovu. Následujících 24hodin se neslo ve znamení spousty záběrů od kaprů této váhové kategorie. Postupem času jsme se rozhodli zkusit omezit záběry těchto ryb a úplně jsme přestali krmit. Prodlužujeme návazce a zkoušíme nastražit 3XLko ve větším průměru.

Očekávaný úplněk nám přinesl záběry. Společně s Kájou jsme nachytali hodně kaprů, opět váhové kategorie mezi 8,5kg-9kg… Druhý den po úplňku jsme ale bez záběru. Ani změna montáží nám zatím nepomohla. V odpoledních hodinách přichází další záběr od krásného lysce o váze 8kg.  Ale stále to není to, pro co jsme sem přijeli. V duchu si strašně přeji většího kapra, který by atakoval můj dosavadní osobáček. Zachytali jsme si sice skvěle, na břeh se „podívalo“ spoustu kaprů, přece jen jsem ale toužil výpravu završit větší rybou.

Opět se tedy vracíme zpět k silnějšímu krmení. Vnadili jsme boiliesem 3XL a C4. Další den přichází opět parádní záběr a to šupi o váze  9kg. Poslední den odjezdu a balení  přišla změna počasí, která nám přinesla další záběry. Netrvalo dlouho a pěkným dlouhým šupináčem jsme se konečně dostali přes hranici 10kg. Chvíli nato ztrácíme při zdolávání lepší rybu krátce po záběru. Těsně před polednem se na podložku podíval další kapr s hmotností rovných 10kg.

Naše výprava ale stále ještě není  úplně u konce, a tak doufáme v další záběr. Ten přichází po obědě na můj levý prut. Po 15ti minutách ukrutného boje mám kapra na podušce. Váha ukazuje 14,8 kg! Můj sen se splnil, a tak se nám od vody odjíždí s ohromným pocitem štěstí.

A už se zase těšíme, jak opět vyrazíme…. 3XL mě opravdu nezklamalo!

Gratulujeme Matěji k novému osobáčku a přejeme hodně dalších gangsterských zážitků u vody!

Návrat na přehled zpráv od vody